Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
    Имам същият проблем .
    Чува се виене когато се върти волана , няма теч на рейката.
    Нивото на хидравличното масло е по - високо от нормално и при запален двигател кипи в казанчето и прави балончета ...
    При теб вариантът е направо да се смени маслото и казанчето, тъй като май само при 2.4 може да се вади цедката.Сложи масло Тутела G/r /зелено/, като 2литра ще са ти достатъчни.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • Stu +1


      Цедката ти е заминала - или е запушена или скъсана/продупчена.
      Сменяш казанче + хидравлично масло.

      Може и първо диагностика.

      Някои само чистят казанчетата и филтъра им.


      От това което казваш, че рейката е 2010 година не би трябвало проблема да в рейката ти, още повече че няма теч.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
        При теб вариантът е направо да се смени маслото и казанчето, тъй като май само при 2.4 може да се вади цедката.Сложи масло Тутела G/r /зелено/, като 2литра ще са ти достатъчни.
        Препоръчват ми директно помпа да сменяме ... от къде бих могла да си намеря казанче и до колко е опасно да се кара така колата ?
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
        140 HP + Chip Tuning -> ex
        Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
        Born to make me happy

        Comment


        • Казанче само ново, нещо около 80лв ми се върти в главата като цифра. Масло както казаха колегите, тутела зелено.
          Помпа не бързай да сменяш, защото и с другата ще е същата работа ако не смениш масло и казанче.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
            При теб вариантът е направо да се смени маслото и казанчето, тъй като май само при 2.4 може да се вади цедката.Сложи масло Тутела G/r /зелено/, като 2литра ще са ти достатъчни.
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Казанче само ново, нещо около 80лв ми се върти в главата като цифра. Масло както казаха колегите, тутела зелено.
            Помпа не бързай да сменяш, защото и с другата ще е същата работа ако не смениш масло и казанче.
            Благодаря !
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
            140 HP + Chip Tuning -> ex
            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
            Born to make me happy

            Comment


            • Казанче + хидравлично масло на първо място.

              След това ако спре "виенето" няма да сменяваш помпа.Тя и без това не е евтина ...

              Казанче + хидравлично масло = около 130 лева + труд = около 150 лева.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • Колеги,
                Я кажете от къде ги купувате тези казанчета? Линк?
                sigpic
                1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
                2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
                2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

                Comment


                • Първоначално публикувано от invinceble Покажи съобщение
                  Колеги,
                  Я кажете от къде ги купувате тези казанчета? Линк?
                  Примерно :
                  http://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-1...lUde8Y&vxp=mtr
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • Моето беше е етикет на Тех-ко : http://www.tech-co.bg/bg
                    Обаждате се и питате.Има разлика на съдовете за хидравличната течност между 2.4 и 1.9 двигателите.

                    Ей тук: https://t-auto.bg/авточасти-за-alfa-romeo-модел-159-939.html

                    Тук ги има и двете: http://ricambi.alfisti.net/index.php?cPath=895_920_1426_2174

                    И тук също: http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/159_Power_Steering.shtml


                    Имам и още интернет магазини, но за сега и тези ви стигат
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • Как се маха стойката на антената на 159ка седан?
                      Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                        Stu +1


                        Цедката ти е заминала - или е запушена или скъсана/продупчена.
                        Сменяш казанче + хидравлично масло.

                        Може и първо диагностика.

                        Някои само чистят казанчетата и филтъра им.


                        От това което казваш, че рейката е 2010 година не би трябвало проблема да в рейката ти, още повече че няма теч.
                        А каква може да е причината, след смяна на рейката и цялата хидравлична течност, воланът да стане малко по-тежък от преди? Маслото е червено.

                        Comment


                        • Май трябваше да е зелено маслото. Нека някой потвърди.
                          '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                          Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                          Comment


                          • Зелено. TUTELA GI/R
                            Attached Files
                            Last edited by undy; d.m.y г., 09:34.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • Вижте момчета, при смяната на маслото в кормилната рейка е напълно възможно, да не кажа на 100% предишното масло да се смеси с новото зелено масло за хидравличната рейка.

                              Дори качена на подемник и с "пуснато" маркуче отдолу под колата през което по гравитачен път се източва старото "червено" масло, то не може на 100% да се източи цялото.

                              Вътре остава дали повече дали по-малко от старото масло.

                              Тогава старото се смесва с новото, а това се случва още повече когато не е сменено казанчето за хидравличната течност/масло.

                              С годините по рейката и другите "възли" през които преминава и циркулира хидравличното масло се образуват утайки, налепи и т.н.

                              Най-правилното е след източване на старото масло да се промие цялата хидравлична система, но малко го правят.Така утайки и налепи от старото масло/хидравлична течност се смесват с новото масло.Така може новото зелено масло да стане червено.Може да не е "червено" като старото масло, но все пак бие на червено.

                              ============================

                              Ако рейката е 100% нова не мислиш ли че ще й трябва време за "разработка", тоест възможно е в началото да е по-стегната, а и отделно когато си шофирал с разбита кормилна рейка и минеш на нова е нормално да ти се струва "тежка"(стегната) новата рейка.


                              Шофирай така 1-2 години, а след втората година ако имаш желание иди да ти сменят маслото със "зелено"
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment


                              • Моето така го смених,че потече бистро зелено масло,просто трябва да се мисли и действа последователно.Откачане първо на казанчето(миене или сменяне с ново),наливане на нова течност и въртене до крайни позиции на запален мотор(няколкократни припалвания),като през цялото време се долива нова течност,а старата се събира в съд.Това е...не е сложно нито пък философия.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X